Barcelona 2010

Redan 1996 förälskade jag mig i den här staden då jag var här på en vinstudieresa och jag tror bestämt att denna resa var min sjätte eller sjunde i ordningen. Jag har under årens lopp bott utspridd över hela staden, men tycker nog att detta var det bästa läget hittills. Hotellet ligger på Avinguda Diagonal, vägg i vägg med Barcelonas största shoppingcenter, Diagonal Mar, vilket inte är en nackdel direkt och dessutom är det även nära till sol och bad.

26 våningar högt hotell och vi hade turen att få ett rum på 21:a våningen med utsikt över staden.

Det gäller att inte vara höjdrädd eftersom det är fönster från golv till tak både i hissen och på våningsplanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0