Snapshot

En snabb bild på slutresultatet av gårdagens frisörbesök på Kungsholmen. Bilden är väl kanske inte den allra bästa, men den får duga för att demonstrera resultatet av förvandlingen.

Ja, då var det lördag igen, en av veckans favoritdagar och den blev ju inte sämre av att solen skiner för fulla muggar. Har inte direkt så många planer för dagen än, annat än att jag lovat hjälpa en vän med att rensa undan lite möbler inför hennes målning och tapetsering i nästa vecka. För övrigt får det bli vad det blir idag helt enkelt...
Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sen blir det till att försöka styla mitt nya barr. Som alltid, när man är nyklippt, tycker jag att det tar någon vecka innan man lyckas fixa till håret så att man blir någorlunda nöjd. Det blir ju aldrig som det såg ut när man klev ut från frisören. Oavsett hur det blir, så är det iallafall väldigt skönt med kort hår...



Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Åhh vad fint! Det korta klär dig verkligen!

2010-08-28 @ 17:21:19
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0