Underbara lördag

©klorinhäxan
Uppe med tuppen igen denna underbara soliga lördag och dessutom min första semesterdag.
Har hunnit med att organisera mitt skafferi, som jag hade planer på att göra redan förra veckan, men som kom av sig av någon outgrundlig anledning och lägga upp planer för dagen.
Passade på att bjuda hem en före detta kollega och hennes man på en spontanmiddag till kvällen och förhoppningsvis hinner jag även svänga ihop några härliga cupcakes. Funderar på att göra morotscupcakes med limefrosting, men har inte riktigt bestämt mig än. Nu gäller det alltså att sätta lite fart, det ska ju handlas och det vore ju bra om jag tog en sväng med dammsugaren också innan de dyker upp vid 18 snåret... Ha en underbar lördag och blog you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0