God fortsättning...

Säsongens första tulpanbuketter inhandlades idag efter avslutat 4-timmars pass på jobbet denna Annandag Jul.

Fina buketten pryder köksbordet för tillfället och jag passade även på att byta underläggen till de grå istället för de vita som legat på bordet i någon vecka nu. Ombyte förnöjer...

God kväll!!

Åh, vad jag önskar att jag hade några månaders ledighet just nu...
De senaste månaderna har jag inte riktigt känt att jag är på banan varken psykiskt eller fysiskt. Känner mig totalt utmattad och utarbetad och önskar inget hellre än att få lite andrum. Jag är inte den som känner efter speciellt mycket utan har en tendens att köra på i hundranittio tills det tar stopp och för tillfället är stoppet väldigt nära.
Det vore oerhört skönt att ta sitt pick och pack och åka iväg någon eller några veckor till lite varmare breddgrader och rensa hjärnan, men januari är iallafall utesluten p g a lönerevisionen i företaget, som bör vara klar i slutet av månaden.
Har ni några tips på resmål i februari?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

God Fortsättning!



Mysigt med tulpaner. Köpte också några, fast julröda på lillejulafton. Sällan jag väljer annat än vita eller lila, men det är ju bara jul en gång om året! ;)



Kram!

2010-12-27 @ 06:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0