Solig decemberonsdag och arbetar hemifrån

Om jag hade haft obegränsade resurser, skulle jag unna mig den underbara pläden och ett par kuddfodral från Ceannis "The Egg Collection". De skulle ju passa som handen i handsken här i Sjöstadshemmet, men jag tycker att 3000 kronor är i saftigaste laget för sådana saker. Känner jag mig själv rätt, så vill jag nog variera mig efter ett tag. Drömma kan man ju alltid göra eller hur?

Halloj!
Det är en alldeles underbart solig onsdag förmiddag och termometern visar på ett tiotal minusgrader här i Sjöstaden.
Jag tog mig friheten att arbeta hemifrån denna onsdag för att slutföra årets sista arbetsscheman. På jobbet är det ju konstant fullt ös, så arbetsro kan jag inte riktigt finna alla gånger när jag sitter på plats. Har för tillfället inte riktigt klart för mig hur jag ska få ihop schemat för jul och nyårsveckan eftersom det råder total hysteri dessa veckor och dessutom har min butik drabbats av både lång och korttidssjukskrivningar på sista tiden. Men, men allt brukar ju ordna sig på ett eller annat sätt, förr eller senare.
Förhoppningsvis blir jag klar innan solen går ner, för jag är faktiskt lite sugen på att ta mig en liten promenad runt Sjöstaden, denna vackra dag. Får ju lov att passa på att njuta av all sol och dagsljus som bara går denna dag, för i morgon är det återigen en lång dag inomhus.
Ha en riktigt härlig dag, vad ni än hittar på och på återseende!!

Kommentarer
Postat av: Liw

blir nog en Hovet.. hittade en på blocket för 400 kr =) din blogg är ju jättefin, hit kommer jag fler ggr =)



kram

2010-12-09 @ 09:50:54
URL: http://finalyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0