Svart/Vita paket i jul

Svart, vitt och silver är färgerna som får dominera mina klappar i år. Jag är inte speciellt förtjust i alla färgglada presentpapper med olika mönster och motiv, utan mina presenter är alltid rätt diskreta och färgkoordinerade. Ja, jag vet, återigen är jag lite speciell och petig. Tycker själv att de jag hunnit med att slå in hittills, blivit helt okej, men stör mig på att min silverpenna hade torkat och jag fick skriva kort med guldpenna istället. Det är väl bara jag som stör mig på det, och min inneboende "vän av ordning" är inte så glad över detta!! Get over it, Katja !!!



Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Snygga klappar helt i min smak :-)



Önskar dig en riktigt God Jul jag också och så hoppas jag att du får lite skön ledighet nu efter allt hektiskt jobb!



Lovar att köra försiktigt, det samma gäller dig om du ska ut på vägarna i jul!



På återseende :-)



Stor kram/Anna

2010-12-22 @ 18:11:15
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Katja

Tack, tack!! Ja, vi har ju turen att vara lediga i hela 2 dagar, så det blir väldigt lugnt och stillsamt för min del. Nästa vecka är det ju som bekant fullt ös igen...

2010-12-22 @ 18:16:19
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0