Vaniljvita julstjärnor

Vaniljvita julstjärnor införskaffades under lördagens lilla shoppingtur. Jag lyckas allt som oftast ta kål på dessa blommor, så vi får väl se hur länge dessa står sig....

God morgon på er!!
Becksvart ute så här dags denna decembertisdag och lika becksvart är det när jag går hem från jobbet ikväll. Är alldeles strax på väg mot ett tolvtimmars pass på jobbet igen, men det är helt okej eftersom jag slutar vid lunchtid andra dagar på veckan.
Nu en snabb kopp kaffe, en härligt varm dusch och sen bär det av...
Ha en bra dag och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du hittat till min blogg, så fick jag hitta till din och ditt fina vita hem :-) Hoppas du har en trevlig helg! /Anna

2010-12-11 @ 22:47:47
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0