Äntligen har balkongen fått lite uppmärksamhet...

Nu har jag äntligen haft lite tid till övers och tagit tag i min underbara balkong. Har verkligen längtat efter att få piffa till den, men eftersom dygnet bara har 24 timmar än så länge, så har jag fått prioritera andra saker helt enkelt.
Hursomhelst, möblerna är på plats och jag lyckades faktiskt hitta lite växter och blommor till mina balkonglådor, trots att det så här i juli-månad är rätt urplockat hos Plantagen och många andra blomsterhandlare.
När det gäller färgval så är det återigen vitt som gäller. Kan tycka att andras balkonger och uteplatser med blommor i alla regnbågens färger är rätt fina, men har väldigt svårt att tycka om det hemma hos mig. Här är det vitt och grönt som gäller eller kanske möjligtvis någon rosa eller cerise skapelse...
Har möblerat min 8 meter långa balkong i två separata loungeavdelningar. Den ena med en 3-sits soffa och ett bord och den andra med två fåtöljer och ett bord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0