Efter en lång och svettig dag på jobbet ty...

img_0439 (MMS)

Efter en lång och svettig dag på jobbet tyckte jag att jag behövde muntras upp lite med en härlig Gerbera-bukett. Tänk att man kan bli glad för så lite. Dessutom hade jag ingen som helst lust att börja laga mat efter kl åtta, så jag kilade in på Sushi-stället här i Sjöstaden och mofsade i mig en portion med kyckling med cashew nötter. Så här i efterhand ångrar jag faktiskt att jag inte  åt en sallad eller något annat lätt,  för Thai-maten gjorde ju bara att jag vart ännu varmare.  Nu ska jag hoppa in badrummet och ta en sval dusch, men jag hoppas ändå att det blir en riktigt varm dag i morgon igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0