En helg på landet...

Efter att ha varit instängd på jobbet hela veckan så skriker min kropp efter att få komma ut i solen och få njuta av det alldeles underbara vädret. Är fortfarande förundrad över att det fina vädret hållit i sig så länge.
Längtar efter att få kasta mig i vattnet från bryggan och plaska runt. Jag som normalt är en riktig badkruka och vill helst inte bada om inte vattentemperaturen är en bit över 20 grader... Så nu är det dags att packa väskan för en utflykt till Hässelmara ute på Värmdö, men innan dess ska jag bara uträtta ett par ärenden. Bland annat ska jag hämta mitt nya efterlängtade vardagsrumsbord på Indori i Sickla.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det här var skönt:). Vad roligt att du har en blogg.

2010-07-11 @ 12:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0