Totalt handlingsförlamad

Nu är vi nästan halvvägs in i lördagen och trots att jag vaknade halv sju, har jag inte fått något vettigt gjort på dessa timmar. Jag som planerat att ta tag i min stryktvättshög idag som bara blir större och större i sovrummet och dessutom färga mitt hår mörkare igen och framförallt täcka de grå som så gärna vill titta fram. Inget är gjort än så länge... Jag har mest strosat runt i lägenheten med en kaffekopp, surfat runt lite och pratat i telefon större delen av dagen. Jag får så dåligt samvete när jag inte är produktiv, men ändå så sitter jag här totalt handlingsförlamad. Känns det igen?

Hittade två nagellack från O.P.I som jag inte använt på länge, den ena i babyrosa och den andra i någon form av kopparnyans. Kan för tillfället inte ens fatta ett beslut kring vilket av de som ska pryda mina naglar ikväll.
Hmmm, ibland är även de simplaste besluten också de svåraste.
Ikväll bär det nog av till Kungsholmen och MS Gerda för att träffa Jenny L som firar sin födelsedag där. Får se om jag lyckas få med mig kameran, så att jag kan lägga upp lite bilder här på bloggen senare.
Ha en trevlig lördagkväll och vi ses snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0