Vardagslyx

©klorinhäxan

Precis när vi klev in genom portarna till Hasselbacken, sken solen för fullt och visade sig verkligen från sin bästa sida. Vi beställde ett varsitt glas med kall Loimer Riesling från Österrike och en Toast Skagen till förrätt. Förrätten var ju dessvärre en riktig besvikelse - liten och torr! Till varmrätt, tog vi dagens lunch, som bestod av kycklingbröst, friterad färskpotatis med en jättegod ostsås och lite sugarsnaps. Mums. Hade jag inte varit så ivrig och glupsk, så hade ni fått se bilder på maten, men nästa gång ska jag försöka tygla mig, så att jag hinner knäppa några bilder också.
Proppmätta, tog vi oss till Nk för lite eftermiddagsshopping, men de bilderna får ni nog vänta med att se till en annan gång. Vem vet, det kanske dyker upp några i morgon?
God kväll på er alla och på återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0