Buskul söndag

Sååå, roligt att busa med lilla Milo 2½, men jag kan ju lugnt säga att min energinivå inte ens är i närheten av hans.
Nu blir det en favorit i repris från förra söndagen, d v s Spaghetti Bolognese till middag och därefter soffan och en söndagsfilm. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill se en komedi eller en thriller, men får känna efter medan jag äter middag.
Kom precis på att jag började bädda rent strax innan min kära syster och Milo kom på besök, så det får jag nog ta och avsluta innan jag börjar slappa. Inte kul att ta tag i det efter filmen, då det nästan är läggdags. "Business before pleasure" har jag blivit itutad sen barnsben, så det är bara att sätta igång!!
Hoppas ni haft en behaglig söndag och god fortsättning på den!!
Kram, Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0