Catching up on my reading...

Ikväll ska jag nog krypa till kojs något tidigare än vanligt och passar då på att bläddra igenom de 4-5 magasin som samlats på hög här hemma de senaste veckorna.
Jag läser aldrig böcker på kvällskvisten eftersom ögonen går i kors efter första stycket och det innebär att jag aldrig kommer förbi första sidan. Bokläsning lämnar jag således till semesterveckorna, då jag kan plöja igenom 2-3 böcker i veckan.

Burrrr, riktigt kyligt har det varit denna andra måndag i november. Tittade som hastigast på termometern i morse när jag skulle gå till jobbet och tyckte att det stod -3 grader. Efter att ha småpratat med kollegorna en stund kom vi fram till att det var -8 och inte -3. Tänk vad fel det kan bli när man inte orkar tända lampan här hemma på morgonen. Jag är iallafall glad över att jag tog på mig "Michelingubbe-jackan" och inte dunvästen som jag hade på mig större delen av förra veckan. När jag promenerade hem vid 14 tiden, var det fortfarande rätt kyligt, men ganska uppfriskande och behagligt. Det fick bli dagens motion , det!!
Nu ska jag ta och svänga ihop en snabb Spaghetti Bolognese till middag och sen ska jag nog ta och se en film.
Vad sägs om "Eat, pray, love" eller "Lyckan, kärleken och meningen med livet" som den heter på svenska. Jag tror nog att den kan vara så där lagom lättsam och gullig som måndagskvällsunderhållning.
See ya!!
Beth Hart – Like You (And Everyone Else)

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Åh jäklar vilket gott recept, tror jag kommer planka det rakt av!!!



Tack snälla!



KRAAAAM

2010-11-11 @ 08:13:34
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Katja

Det får du jättegärna göra!! Du kommer att älska rätten.

2010-11-11 @ 20:11:00
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0