Novemberpyssel

Nu har jag verkligen överträffat mig själv... Jag är ju egentligen ingen pyntmänniska, vare sig det handlar om julpynt, påskpynt eller något annat pynt, men i år har jag slagit till och skapat mig en liten adventsstake. Den är lite lagom diskret och jag kunde inte motstå de små snögubbarna - de är ju bara för söta!! Vad tycks?

Tjohoooo!!
Äntligen hemma efter ett par riktigt intensiva kursdagar. Laddad till tusen och ivrig att få dela med mig av dagarna till mina anställda. Hjärnan är fylld till bristningsgränsen med tips och råd för hur vi ska lyckas föra budskapet vidare till alla medarbetare och samtidigt få de att acceptera och inspirera/inspireras i sina kundmöten. Spännande, men samtidigt lite skrämmande faktiskt. Jag har ju en tendens att alltid överarbeta saker och ting i min strävan efter perfektion, så min utmaning för 2011 blir att förmedla budskapet på ett lättförståeligt och inspirerande sätt och skapa acceptans för våra nya arbetssätt.
Nu blir det en snabb pasta till middag, lite reflektion kring kursdagarna och kanske ska jag ta och se "nya" Lyxfällan på tv innan det är dags att avsluta dagen.
Ha en skön kväll och på återseende helt enkelt!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, adventspynt! Har själv också några ljusstakar för stearinljus redo, men eljusstakar o stjärnor får vänta till imorg eller fredag, tror jag. :)



Hoppas allt är bra annars. Saknar dina inlägg, men förstår att du säkert har mycket att göra. :)



Kram!

2010-11-24 @ 10:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0