Time flies...


Härlig morgon i Sjöstaden!
Bilden togs en riktigt tidig morgon i slutet på förra veckan. Det är så skönt att ställa sig ute på balkongen och insupa den friska och fräscha höstluften i ottan.

Då har man återigen avverkat den första dagen på veckan och jag kan konstatera att det varit en rätt behaglig dag trots att jag körde långpass på jobbet. När man väl kommit förbi måndagen går resten av veckan av bara farten. I morgon är jag ledig eftersom jag jobbar på lördag och egentligen har jag inga som helst planer för morgondagen, vilket känns jätteskönt. Jag ska ta och titta lite på gruppträningsschemat på mitt nya gym och förhoppningsvis finns det något som faller mig i smaken.
Just nu tycker jag att veckorna går i ett rasande tempo. Det är knappt så att man hinner med... Det kanske är lika så bäst att börja fundera över julklapparna redan nu, för rätt vad det är, så är det December.
Nä, dags att hoppa in i duschen och sen är det väl bara att krypa ner i sängen och varva ner en smula i sällskap av en bra film eller ett av de nya avsnitten av Criminal Minds.
Om du vill, så hörs vi nog i morgon igen. God natt och sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0