Ingen återvändo

Nedsläckt med tända doftljus i Sjöstadshemmet denna tisdagkväll.
Lördagsgodis i skålen trots att det inte är lördag.

Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och gjort ett studiebesökActic i Sjöstadshallen. Jag fick verkligen goda vibbar vid besöket. Det är luftigt och fräscht, de har gruppträningspass som passar mina handelstider och dessutom är det nästan kliniskt rent. För mig är det, som kanske är trivialt för många, oerhört viktigt för att jag ska trivas. Slog alltså slag i saken och investerade i ett årskort på denna anläggning. Nu finns det verkligen ingen återvändo. Dags att börja röra på fläsket och bli av med volangerna som smugit sig på.
Eftersom jag inte kör mitt första träningspass idag, så ska jag sätta mig i soffan och smaska i mig lite smågodis och titta på Idol. Det var ju inte idag jag skulle börja, eller hur?
Cyberkramar på er alla och ha en skön kväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0