Så nöjd med mitt inköp av BESTÅ skåpet frå...

img_0350 (MMS)

Så nöjd med mitt inköp av BESTÅ skåpet från Ikea. Behovet av ytterligare förvaringsutrymme var akut, så nu är det problemet löst. I allafall för tillfället...  Har tillbringat större delen av fredagen och lördagen hemma hos Jenny i Farsta och hjälpt henne med storstädning och rensning. Jag är väl en av få, som tycker att städning är roligt. För mig är det lite som terapi och avslappning. Man behöver inte tänka speciellt mycket, utan det är bara att köra på och dessutom är slutresultatet alltid tillfrdsställande.  Nu ligger jag i soffan, softar och slötittar på Heartbreakers på Fyran.  Hoppas att ni har en trevlig kväll, vare sig ni myser hemma eller gör er redo för en natt på stan!! På återseende.


Kommentarer
Postat av: SANDRA

Hejsan! Hittar ej denna kombination på hemsidan men vad kostar den? :) SKITFIN!

2012-03-04 @ 20:50:13
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0