Campadre.se

Bilden är lånad på Campadre.se


Pssst... Ett litet tips till er som inte besökt Campadre.se tidigare.
Sen slutet av 2009 erbjuder Campadre mode, heminredning och andra livsstilsprodukter från välkända varumärken till kraftigt rabatterade priser, ofta upp till 70 % billigare än om du skulle köpa de i en affär.
Alla varor säljs under en tidsbegränsad period och endast till medlemmar, och det fina i kråksången är att, det inte kostar något att bli medlem och du förbinder dig inte till något. Jag har själv beställt lite smått och gott från dem då och då och allt har fungerat smärtfritt.
För tillfället har de massor med härliga kampanjer från bl a Hunters, Miss Sixty Jewels och Adesso. Stövlarna på bilden (Carnaby Tall Lizard Black) går normalt loss för nästan 2000 kr, men säljs under en begränsad tid för 899 kr. Bra va?
Sugen på att bli medlem eller bara kika runt lite? Gå in i länken vid bilden.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag såg detta erbjudande! Grymt bra, har ett par svarta sedan tidigare men hade hoppats att de fanns gröna eller rosa ;)



Glad Påsk!

2011-04-21 @ 20:00:07
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Katja

Hade jag inte köpt ett par Ilse Jacobsen i höstas, hade jag definitivt nappat på erbjudandet om stövlarna ovan. Istället beställde jag lite annat smått och gott, som säkerligen dyker upp här på bloggen inom kort.



Ha en riktigt skön påsk!!

2011-04-22 @ 07:41:27
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0