Evil eye

Just nu har jag så sjukt ont i ögonen så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Helst av allt skulle bara vilja blunda.Ögonen har varit alldeles rödsprängda och svidande precis hela dagen. Skitjobbigt, rent ut sagt! Vet inte om orsaken till detta är mina "dygnetruntlinser" som jag haft i ganska exakt 22 dagar. Inga problem de övriga 21 dagarna, men idag sa det stopp!!
Meningen är väl att man ska kunna ha de upp till 30 dagar, men i mitt fall går gränsen vid 21 som det verkar... Det är första gången jag testar den här typen av linser, då jag tidigare enbart använt endagslinser. Smidigt och bekvämt att slippa använda glasögon (eftersom jag är "blind as a bat") och perfekt att kunna se på en gång när man slår upp ögonen på morgonkvisten. Får väl se hur ögonen känns i morgon, men nu ger jag upp och lägger mig i sängen och blundar!!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0