Mindre än hundra dagar kvar...

Nu är det faktiskt mindre än hundra dagar kvar tills jag står här igen, på Times Square i New York.
Känns som en evighet tills det är dags att åka, men vet ju med mig att tiden har en tendens att flyga förbi snabbare än man kan ana. Underbart i allafall att ha något att längta och se fram emot...
Men innan dess skulle jag ju verkligen vilja klämma in en veckas sol och bad också, men vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Varmt ska det vara, inte för långt bort och inte kosta skjortan. Behöver ju pengarna till all shopping i New York. Jag fnular vidare...


Kommentarer
Postat av: Anki Johansson

Hej! Ksn du inte visa lite mer bilden från lägenheten, tycker du verkar ha det så jättefint och mysigt. Kram

2011-02-03 @ 19:44:43
Postat av: Katja

Tack!! Jo, det kan jag absolut. Det kommer när du minst anar det... Bor i en tvåa, så det finns ju dessvärre inte så extremt mycket att visa, men jag ska absolut lägga upp lite bilder då och då.

2011-02-03 @ 20:07:05
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Åhhh, vad härligt med en vårtripp till NY!!! Jag är avis ;-)



KRAM

2011-02-03 @ 21:47:26
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0