Morning glory

Tidig morgon i Sjöstaden!
Himlen matchar nästan de rosa plexiglasen på balkongen, så vackert!!

Fredag igen och snart kan vi lägga årets femte vecka till handlingarna. Passar på att lägga ut lite semesterdagar här och var och förlänga helgerna något, nu när vi ändå har det så lugnt på jobbet. Idag är en sådan dag och det känns alldeles underbart. Det är nämligen inte så ofta jag har möjligheten att vara ledig just på fredagar.
Har bokat in en lunchdejt med Tiina idag, Barbamamman som bor ute på Ingarö, och dessutom hade jag tänkt baka en Blueberrycheesecake dagen till ära. Tiina älskar sånt och speciellt nu när hon är höggravid. Har aldrig bakat den tidigare, men blev väldigt sugen när jag bläddrade i Leilas "A piece of cake" häromdagen. Hoppas verkligen att den är lika god som den ser ut!!
Nu in i duschen och sen ska jag ta och städa undan lite här hemma innan finbesöket dyker upp.
Ha en skön fredag och på återseende helt enkelt!!
Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0