Små ytligheter om mig...

Tänkte att jag skulle roa mig själv och kanske även er med en liten lista som jag knyckte från en annan bloggare. Den verkar cirkulera lite här och var, men jag hittade den här.


SKOR: För tillfället Bally kängor, svarta ridstövlar(typ)Jerns och stövletter från Liz Claiborne.
SNEAKERS: Inga för tillfället, men Reebok, Adidas Stan Smith och Converse till våren.
JEANS: Levi´s och Replay
T-SHIRT: Sällan, men ibland piké från Peak eller Ralph Lauren.
UNDERKLÄDER: H&M, Wonderbra, Calvin Klein eller 6ixty 8ight.
VÄSKA: Alla möjliga dock inga dyra designerväskor här inte!
PLÅNBOK: En liten svart skinnsak för kort. Har aldrig cash!!
SOLGLASÖGON: Bruna Gucci och svarta Versace
KLOCKA: Jacques LeMans
SMYCKEN: Inga till vardags då de blir så repiga i jobbet. Silver
TV: Ja, en 26 tums i sovrummet och en 50 tums i vardagsrummet. Båda från LG.
MOBILTELEFON: Iphone 4
DATOR: MacBook Pro, I love it!
SMINK: Allt möjligt. I D Bare Escentuals Matte Foundation, ögonskuggor från Mist Sthlm, Make Up Store, Mac och Bobbi Brown. Loreal´s False Lash Effect Mascara, flytande eyeliner från MUS, Mist och Lancome, kajaler från Smashbox och läppglans från Mac och Dior.
ANSIKTSKRÄM: För tillfället både Dermalogicas Skin Smoothing Cream och Cliniderms Hydra Intense.
LOTION: Dermalogicas Body Hydrating Cream
DEODORANT: LDB (den rosa), Nivea eller Donna Karans Cashmere Mist.
TANDKRÄM: Just nu Sensodyne, men annars någon av Pepsodent. Ju starkare, desto bättre.
SCHAMPO/BALSAM: Lanza
TVÅL: Savon de Marseilles Incense Lavender för händerna och Dermalogicas Special Cleansing Gel för ansiktet.
PARFYM: Victor & Rolf Flowerbomb, Donna Karan Cashmere Mist, Burberry The Beat
MINERALVATTEN: Soda Stream för det mesta
VIN: Allt jag kommer över med druvan Sauvignon Blanc, italienska kraftiga röda och Champagne.
DRINK: Mojito
BRÖD: Äter sällan bröd.
MAT: Italienskt och tacos hör till favoriterna och kött!!
GLASS: Sällan, men om jag äter det så får det bli Haegen Dasz "Pralines & Cream"
GODIS: Lakrits, både salt och söt.
SÄNG: Tempur
LAKAN: För tillfället Gripsholm, men drömmer om Beach House Jersey Sheets. En vacker dag, så...
FRISÖRSALONG: När jag får ändan ur vagnen går jag på min kompis Ias salong på Kungsholmen som heter Duon.
DAGSTIDNING: Skummar igenom DN på nätet
MAGASIN: Vad som helst som är glossigt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul att lära känna några "ytligheter" om dig! :) Åh, vad härligt med den somriga stadsbilden; du i snyggt kortärmat och människor i bakgrunden i kortbyxor! Jag längtar verkligen efter att kunna gå i kortärmat ute, men det lär väl dröja... :(



Kram på dig!

2011-02-17 @ 05:37:50
Postat av: Katja

Hej Rebecca, kul att se dig här igen!

Jag längtar också till att få klä mig i mindre mängd kläder, men det är väl som du säger, några månader kvar tills dess.

Passade på att återanvända en bild från i somras tagen i Barcelona, då jag inte riktigt visste vad jag skulle klämma in för att representera listinlägget.

Ha en skön dag och kram!!

2011-02-17 @ 06:30:30
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Rebecca igen

Hi, hi, kul, jag tyckte bilden såg ut att vara tagen i Sthlm. Så lätt kan man lura mig! ;)



Ha en skön dag själv, fina du!

Kram!

2011-02-18 @ 05:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0