Tulpaner har fått den stora äran att pryda...

Tulpaner har fått den stora äran att pryda mitt köksbord den senaste månaden och denna gång rosa sådana för ovanlighetens skull. Vad gör man inte för att bygga upp den där känslan av vår som aldrig verkar infinna sig. Döm om min förvåning när jag klev ut från jobbet efter en långkörardag och möts av snöblandat regn!! Inte alls vad jag vill ha, fast man kan ju inte alltid få som man vill, så det gäller att ge sig till tåls! Inte min allra starkaste sida, måste jag erkänna...


Kommentarer
Postat av: Anki Johansson

Ja, fy vilket tråkigt väder, blåst och regn. känner mej riktigt deppig idag. Vilka fina tulpaner, blev lite piggare när jag såg dom. Kram

2011-02-07 @ 20:33:52
Postat av: Katja

Ja visst blir man helt knäckt av sånt här... Jag vill ha vår NU!!

2011-02-07 @ 20:39:08
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0