What´s in store for today?




Ska alldeles strax krypa upp i fåtöljen och bläddra i de två tidningarna som låg i brevlådan igår kväll när jag kom hem från en jobbet. Har satt igång både diskmaskinen och tvättmaskinen och de brummar för fullt på varsitt håll och under tiden ska jag passa på att dricka min andra kopp kaffe och ta det soft helt enkelt.
Det är min lediga tisdag idag och har inga direkta planer för dagen än, men har lite småpyssel att ta tag i här hemma och funderar lite kring att lägga ut den överblivna, ouppackade konstrottingsoffanBlocket, så att jag förhoppningsvis blir av med den någon gång. För tillfället står den ute på balkongen på högkant, men där kan den ju inte stå för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0