Inspirationssurfing

Bilder lånade av Zinc Collection
Nu är det bara en dag kvar av min lilla ledighet för denna gång, vilket jag finner oerhört tråkigt måste jag säga. Jag hade mer än gärna varit ledig ett tag till, men men, plikten kallar.
Som sig bör, gick jag upp vid sex och satte igång en panna kaffe, tog fram min laptop och betade av lite jobbgrejer och mellan varven tog jag mig en liten avstickare för att surfa runt lite i cyberspace. Efter en stunds klickande hamnade jag på Zinc Textiles sidor och kan inte låta bli att dela med mig av deras vackra produkter. Inte för att jag behöver något just nu men sukta kan man väl få göra...?

Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Man får ALLTID surfa ;) Det är ju inte som att shoppa. Typ.

2011-01-25 @ 20:40:49
URL: http://attvaranagonsfru.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0