Inte alls på topp


Söta Jazzy Crossover-Disco från Esprit pryder just nu min handled, en mycket uppskattad julklapp från min kära syster.

Dagarna går och snart har vi klarat av den allra första veckan på året. Som varje år, har jag dragit på mig en hosta som inte är av denna världen och om det är som tidigare år, så kommer den nog att hålla i sig i någon månad. Men lite hosta har ju ingen dött av vad jag vet, så det är bara att tuta på helt enkelt. För tillfället har jag en pytteliten släng av feber också - hela 37 grader visar termometern! Kände mig lite varm i ögonen när jag kom hem från jobbet tidigare idag, så jag tog fram termometern för skojs skull och konstaterade att jag nog inte riktigt är på topp idag. Jag har en normal kroppstemperatur på 36,3 grader, så jag får nog lägga mig i soffan med gott samvete och se en film ikväll, hi hi!!
I morgon blir det kalkonmiddag hemma hos mamma Rosberg i Farsta och på fredag är det jobb igen. Till helgen blir det Romeo och Julia på Göta Lejon med Jenny och efter föreställningen ska vi äta någonstans i stan. Vart det blir är en hemlis än så länge för mig eftersom det var en julklapp från Jenny. Spännande!!
Som sagt, soffan kallar och en film om en liten stund, men först ska jag se klart Masterchef Usa med bland annat Gordon Ramsay. Jag bara älskar Gordon!! Han är en riktigt skön lirare.
På återseende!!
Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-06 @ 01:48:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag har många favortifilmer som sträcker sig över alla genrer.

Nyckeln till frihet, Seven, De misstänkta och Dagboken är några av favoriterna.

2011-01-06 @ 07:18:53
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Halloj!



Gu´ vilken fin klocka! Helt min stil! :)



Krya på dig! Kan tipsa om Mollipect på dagen och Cocillana etifyn på natten för hostan, men då måste man gå till Dr och få utskrivet förstås. Har varit till god hjälp för min man som ofta drabbas hårt av hosta när han blir förkyld.



Kram!

2011-01-06 @ 13:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0