U N I V E R S A L - Allrengöringsmedel


Jag gillar ju som bekant att städa och nämnde i inlägget om Maison Belle, ett mirakelmedel från Tyskland som jag inte kom ihåg namnet på just då. Nu tog jag fram det när jag skulle rengöra diskhon och diskbänken och kom på att det måste jag ju tipsa er om. Medlet heter alltså Original Universal och är en miljövänlig produkt i kakform, som åstadkommer alldeles makalösa resultat. Jag använder det på alla ytor som tål vatten. Badrumsporslin, diskbänk, hoar, spishällar och faktiskt även fönster som behöver en rejäl omgång. Resultatet blir skinande rent och allt ser nästan polerat ut. Jag köpte min på Iittala Outlet i Gustavsberg för ett halvår sedan, använder det flera gånger i veckan och det syns knappt att den är använd. Drygt är alltså bara förnamnet. Vill minnas att jag betalade ca en hundring för den och det var verkligen välinvesterade pengar.
Kika gärna in på Universalbolagets hemsida, som även har ett litet You Tube-klipp om produkten.
Ska det städas, ska det göras ordentligt!! Det är mitt motto.

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Tack för tipset, måste inhandlas, verkar ju toppen :-)

2011-06-12 @ 22:47:56
Postat av: Katja

Vassego!! Du kommer att älska det, Anna!!

2011-06-13 @ 06:51:25
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0