Äntligen har jag fått ändan ur vagnen och ...

Äntligen har jag fått ändan ur vagnen och bokat en tid hos naprapaten. Jag har egentligen inga fysiska men, men brukar med jämna mellanrum försöka boka in en behandling i rent förebyggande syfte. Är lite förvånad över att jag lyckades få till det, för är det något jag är dålig på, så är det att boka in saker till mig själv. Det spelar ingen roll om det rör sig om ett naprapatbesök, tandläkare eller frisör - det är lika svårt oavsett. Märkligt, med tanke på att jag är oerhört handlingskraftig annars... Det ska bli intressant att se om jag blir nöjd med behandlingen eftersom jag blev tvingad att byta naprapat p g a att min ordinarie brutit handleden och aldrig mer kommer att kunna utöva sitt yrke. Tragiskt, men sant! Som sagt, vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0