Stånk och stön...

Alla Yankee Candles doftljus har fått gå i ide en stund till förmån för Shearer Candles White Jasmine Tea.
Vet inte vad det är för fel på mig egentligen, för fina doftljus har alltid en tendens att vilja följa med mig hem när jag är på stan...
Det värsta jag vet, ni får ursäkta mig nu, är när man kommer hem till en del hem och det luktar instängt. Så vill inte jag ha det hemma hos mig. Milda doftljus eller klorin får det gärna lukta hos mig. Ja, jag vet. Jag är knäpp!!

Stånk och stön, säger jag bara. Har precis kommit innanför dörren, efter ett kombopass i Sjöstadshallen.
Idag blev det både spinning och core och jag blir konstant påmind om att jag har sjukt dålig kondition, att jag inte är 20 längre och dessutom stel som ett kassaskåp! Det är härligt nästan jämt...
Jag måste dock säga att det blir lättare och lättare för varje gång jag masar mig iväg, att sätta den där rutinen med bra mat och träning igen, så snart kan vi ju hoppas att det återigen är en naturlig del av min vardag. Det har det inte varit de senaste 1,5 åren, så det är förbaskat tungt.
Nu blir det gulaschsoppa till middag med ett par kalkonknäckisar och sen dusch och nedvarvning. I morgon är säkerligen en ny, alldeles fantastisk dag!!
Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: millamagi

Du har blivit min lilla inspirationskälla, precis som du så försöker jag åter få lite ordning på mig själv & mina mat/motionsvanor. Det är så skönt att få en massa idéer & vackra bilder, tack för att du skriver! Ska till Sthlm nästa helg - några bra shopping/ fika tips?? Det är längesen jag bodde i Sthlm så är minst sagt out of date. Ha de' bäst

2011-03-24 @ 07:57:37
Postat av: Katja

Tack, vad gullig du är!!

Det är svårt att tipsa om shoppingställen, när jag inte vet vad du har för stil och smak, men själv brukar jag oftast ta mig till något av de stora köpcentren eftersom man har allt under samma tak. Farsta Centrum, Nacka Forum och Sickla Köpkvarter är i mitt tycke bra centrum att besöka, NK och butikerna runtomkring är bra om du är ute efter mer centrala shoppingplatser. Fjärilshuset i Hagaparken är trevligt och där kan man fika. Annars finns det ju en hel del ställen inne i stan som säkert är jättemysiga och skulle du få för dig att åka till Farsta, så har de Systrarna Voltaires fik i centrum som har superbra lunchmat och bullar och kakor i mängder. Hoppas att du får en bra helg i Huvudstaden.



Katja

2011-03-24 @ 16:53:07
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0