Högeffektivitet och blå faran på premiärtur


Det kändes inte så upplyftande att ta "blå faran" på premiärtur denna onsdag i påskveckan, då det småregnade tidigt i morse när jag skulle till jobbet. Som tur var hade solen behagat att titta fram, när jag cyklade hem vid 12-tiden och det var faktiskt riktigt behagligt ute.

God eftermiddag på er i bloggvärlden!!
Sjukt effektiv har jag varit denna onsdag och jag är faktiskt riktigt nöjd med allt jag hunnit med. Kände mig inspirerad att ta tag i balkongen och har dammsugit, plockat fram dynorna till soffan och fåtöljerna och alla fönster, karmar och bleck är ordentligt tvättade. Nu återstår endast bortforsling av förra årets växter och införskaffning av nya innan jag kan börja hänga på balkongen på riktigt. Ja, lite värme också förstås...
Jag har också lyckats kränga en konstrottingsoffa och en tv-bänk som jag haft ute på Blocket i ett par dagar. Äntligen. Lade ut de sent i höstas också, men då fanns det inget intresse för dessa, så jag är riktigt glad över att ha blivit av med dem, trots att jag fick sämre betalt än vad jag tänkt mig från början.
Har även tvättat, strukit, dammsugit och moppat alla golv, så guldstjärna till mig!! Nu kan jag lägga mig i soffan och vila resten av kvällen. Nej förresten, jag har ju träning ikväll... Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0