Presenter i brevlådan

Ett litet presentkit från MUS låg i postlådan och väntade när jag kom hem från jobbet igår.
Paketet var en liten välkomstgåva från någon av mina magasinprenumerationer. Brukar oftast tacka nej till alla gåvor som utlovas eftersom det oftast bara är krafs, men det här var ju trevligt!
Lite skeptisk till denna twinkle eyeshadow i färgen Aloe, men efter att ha testat den på min befintliga makeup kan jag nog tycka att det kan bli ett fint tillskott till sommarens gnistrande party-makeup!
Ögonskugga som säkerligen kan användas som rouge också,  i färgen Punch, läppenna Something Blue och ett gloss med namnet You.

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Jag brukar göra som du ta ett extra nr av tidningen istället för allt kraffs för det är oftast just kraffs det är man får med, men detta var ju faktiskt riktigt bra grejer :-)



Hoppas du har en skön lördagskväll!



Kramar

2011-04-02 @ 21:34:53
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Katja

Ja, det är lite förvånande att det var så attraktiva saker som erbjöds, men kommer inte ens ihåg varifrån de kom.



Ha det gott Anna, så kanske vi ses snart!

2011-04-03 @ 18:28:00
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0