Nine West

Längtar efter att få inviga de nya kilklackarna från Nine West, som följde med från senaste semesterresan. De har fortfarande inte fått vara ute på premiärtur, men snart så... För tillfället går jag nästan uteslutande i ballerinor och gympadojjor eftersom jag cyklar till jobbet dagligen.


God morgon, kära ni!!
Gårdagens Mms inlägg har försvunnit ut i cyberrymden verkar det som och Blogg.se beter sig återigen minst sagt märkligt. Vi får väl se hur det går med detta inlägg och om gårdagens överhuvudtaget dyker upp här.
Torsdag och Kristi Himmelfärdsdag!! Ytterligare en ledig dag så här mitt i veckan och jag har egentligen inga planer alls för dagen. Solen skiner för fullt här i Sjöstaden och funderar på om jag inte, möjligtvis, eventuellt, kanske skulle hoppa in i duschen och göra mig i ordning och ta färjan över till Djurgården. Det gäller ju att passa på, när det är fint väder, för då visar sig Djurgården från sin allra bästa sida. En liten promenad och en lunch vore ju inte helt fel, en dag som denna. Vad hittar ni på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0