Att inte passa in...

Mitt kök är lite som en katt bland hermelinerna... Tycker inte att det passar in alls i resten av lägenheten. Hur tänkte personen egentligen när han/hon valde kaklet bland alla tillgängliga färger? Ja, hade jag fått välja, så hade det definitivt inte sett ut så här. Nu får jag iallafall leva med det ett tag till, då jag för tillfället inte mäktar med att starta ett stort köksprojekt. Men en sak ska jag tala om för er... Irriterande, det är vad jag tycker att det är.
Vad tycker ni förresten om min nya matta? Ett Lagerhaus-fynd för 249:-!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ungefär så känns det med vårt badrum också.

Där har någon valt en fondvägg i orange mosaik. (resten är vitt, med mörkbruna skåp och lådor)

Men man vänjer sig kanske... Känns inte heller aktuellt att börja riva i det då det var helt nyrenoverat när vi flyttade in. Suck :-)

Hade jag valt hade det definitivt blivit svart och vitt. Men jag tycker ändå att du gjort bästa möjliga av köket. Stilrent i övrigt. Mattan är riktigt snygg. Ska jag absolut spana in även till mitt kök (kanske man kan hänga flera sådana på väggen i badrummet för att dölja lite orange mosaik... :-) )

Hoppas du får en härlig ledig dag!

2011-05-31 @ 08:21:16
Postat av: millamagi

Det finns målarfärg som fastnar bra på kakel - har provat, topp resultat, tror det hette täck alt häft grund... kolla i färghandeln, det är ju ett litet projekt med stor vinning. Ha en bästa dag

2011-05-31 @ 12:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0