Att vara på 3-årskalas

Som alltid i Systerysters hus, rinner tiden iväg och det slutar med att jag får hoppa in och hjälpa till med de sista förberedelserna. Denna gång blev det till att blåsa ballonger och hänga upp de lite här och var. Det är tur att man alltid är ute i god tid, men man har väl lärt sig med åren...?
Presenter, presenter, presenter. Milo har verkligen ingen brist på leksaker iallafall. Det finns så det räcker och blir över. Jag brukar oftast strunta i att köpa leksaker eftersom de har huset fullt, men denna gång fick jag ge mig eftersom han önskat sig en stor grävskopa som han kan sitta och manövrera.
För tillfället har han ockuperat nästan hela nedervåningen med sina leksaker, då min syster och Andreas köpt ett 70-talshus som de helrenoverar. Snart är övervåningen klar och de kan äntligen ta och flytta upp alla saker där de hör hemma. Nu återstår bara nedervåningen, med allt vad det innebär...
Ännu mera presenter... Efter ett tag tappade han intresset för att öppna dem och tyckte att det var roligare att leka med kompisarna.
Hyfsat nöjd kille!!

Favoriterna på servetterna och tallrikarna.

Smått och gott på ett av kakfaten.

Syster mitt i skapandeprocessen.

Milo hade önskat sig pärontårta till sin födelsedag, så så fick det bli. Grönt grädde, päronmousse och maränger innehöll denna tårta, toppad med konserverade päron, geléråttor och gelégrodor. Mums!!

Intressant att titta på när Milo öppnar sina paket. Varje paket som har snören skall klippas fyra gånger innan det kan öppnas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0