Gamla & Nya Doftfavoriter

En del dofter tröttnar jag aldrig på och en av de är Victor & Rolfs Flowerbomb, som har varit en trogen följeslagare ända sen den släpptes för ett antal år sedan.
Nu har jag hittat en ny doft som absolut kan ta upp kampen om favoritplatsen och det är Philosophys
nya, Pure Grace. Tyvärr köpte jag bara med mig denna handväskevänliga rollerball från Usa och det ångrar jag bittert idag. Förhoppningsvis kan en kollega köpa med sig en flaska hem till mig, när hon åker till New York om en dryg vecka...
Den doftar som om man precis klivit ur duschen, rent och fräscht. Cow Parfymeri beskriver den såhär: Bergamott, vattenliljor och lavendel, omringat av jasmin och kyliga gröna noter, med en botten av frostig mysk.
Helt underbar...

Kommentarer
Postat av: HAGAB Hus & Hem

Hej!

Såg att du hade ett ljus från Shearer Candles, säljer dom i vår butik och dom doftar ju bara så gott :-)

Hälsningar

Anna-Maria / HAGAB Hus & Hem

2011-05-31 @ 17:12:57
URL: http://www.hagab.se
Postat av: Katja

Hej och välkommen Anna-Maria!

Ja, jag fullkomligt älskar Shearer Candles. Ett annat favoritmärke är ju Yankee Candle, men Shearer är nog snäppet vassare ändå. Tyvärr är ju sortimentet mindre än t ex Yankee.



Ha en skön kväll och tack för att du tittade in och tog dig tid att kommentera. Kul, tycker jag!!



// Katja

2011-05-31 @ 19:08:15
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0