Solen tittar fram...

Helgbukett nr 2 på köksbordet och en samling "sommarkivisar" i färgerna vattengrönt, frostad vit och hallon.

God morgon, god morgon på er alla fina!!
Välkommen säger jag till en ny vecka, vecka 22 i almanackan. För en del av er innebär det kanske kortvecka på jobbet. Själv är jag ledig i morgon, eftersom det är jobbhelg och självklart är jag även ledig på torsdag, Kristi Himmelfärdsdag, men de övriga dagarna jobbar jag på som vanligt.
Det ser ut att bli soligt idag och då känns det inte så upplyftande att behöva tillbringa den på jobbet ända till halv åtta ikväll. Jag får väl gå ut på både lunchrasten och fikarasten och njuta av solstrålarna om de nu tänkte vara framme hela dagen, helt enkelt!!
Nu en kopp kaffe, innan det är dags att ta tag i den här dagen med allt vad det kan tänkas innebära.
Vi ses kanske en sväng i kväll igen, om jag inte är alldeles för trött, vill säga. Kram på er och njut av denna måndag, vad ni än har för er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0