Under nollan & Shearer Candles

Jag kan helt enkelt inte få nog av doftljus...
Denna gång fick jag med mig dessa från Shearer Candles, när jag häromdagen sprang in hos blomsterhandlaren vid Ringens köpcentrum för att köpa liljor till hemmet.
Persian Lime & Grapefruit, Winter Fig och Vanilla Coconut.
Alla tre doftar otroligt fräscht och inte alls konstgjort som en del andra doftljus lätt kan göra.
Shearer Candles har funnits sedan 1897, så jag antar att de vet vad de håller på med.

Det blev take away mat från Sushi stället runt hörnet för min del idag. Har suttit vid min dator större delen av dagen och förberett lite arbetsscheman och planering inför November månad på jobbet. Tiden fullkomligt rinner iväg när man sitter vid datorn och kände att jag varken hade tid eller lust med att ställa mig och laga mat.
Nu ska jag ta och damma av min yogamatta och rusa iväg för att träffa Ia på gymmet. Lovade i ett svagt ögonblick att "joina" henne på passet idag - det skulle jag aldrig ha gjort för helst av allt skulle jag vilja lägga mig raklång i soffan och se en film eller nåt.
Men, men. Har man lovat så har man. Det är bara att bita ihop och köra. Jag hoppas att min rygg fixar alla konstiga övningar bara, eftersom jag alldeles nyligen drogs med ryggskott.
Det fina i kråksången är, att jag nu äntligen kommer iväg och kan inviga mitt kort, som legat och väntat på mig i plånboken i ca 3 veckor. Håll tummarna för att jag överlever passet!!
Nu ska jag ta och ila iväg, men först ska jag leta fram en varmare jacka och vantar i och med att temperaturen här i Hufvudstaden krupit under nollan för första gången denna höst!!
Bye och på återseende!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Halloj!



Hoppas det gick bra på träningen! Man kan ju lyssna på kroppen och inte ta ut hela övningen om man känner att det tar "stopp".



Vilka fina förpackningar det var på doftljusen och låter lovande med icke konstgjorda dofter. Något jag får titta efter. :)



Ha en fin dag Katja!

Kram!



Ps. Om du fortfarande är trött -köp Mivitotal Plus; flytande vitaminer. Har blivit utsedd till bästa sorten flera ggr och man blir piggare, håret växer lite bättre osv! Kroppen ska tydligen kunna ta upp flytande vitaminer bättre och jag som hatat att äta vitaminer, älskar att ta dem; känns som de gör verkan och smakar gott citrus. :)

2010-10-22 @ 06:06:02
Postat av: Katja

Tack för vitamin tipset, Rebecka! Det ska jag verkligen se till att införskaffa. Det är ju större chans att jag tar mina vitaminer om de är i flytande form snarare än i tablettform.

Ha en riktigt trevlig helg!!



Kram, Katja

2010-10-22 @ 20:55:15
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Rebecca igen

Ja, måste säga att det funkar jättebra för mig. Såg att Mivitotal även har någon sort som ska ge extra energi, men själv har jag bara provat den som heter "plus" efter. (Finns ytterligare varianter, men kan som sagt bara gå i god för en.) Finns på apotek och i hälsokostaffärer.



Ha en fortsatt fin helg!

Kram!

2010-10-23 @ 19:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0