-4,2 och en ny stjärna


Fick mig en liten sockersugsattack igår kväll när jag kom hem från jobbet, så denna lilla tallrik blev min räddare i nöden. Två mums mums och två hallon och vit chokladcookies löste problemet och rymdes gott och väl in i min "points-budget".
Fredag innebär ju vägningsdag för min del och resultatet blev förvånande nog -1 kg till. Nu har jag gått ner -4,2 och ärades med ytterligare en liten stjärna, då jag kommit halvvägs på min viktminskningsresa. Går jag ner ytterligare 3-4 kilo är jag nog rätt nöjd, tror jag. Ska bli så roligt att unna sig nya sommarkläder från New York, när kläderna sitter skönt utan strama här och där. Nu ska jag ta tag i denna dag och hoppa in i duschen. Det är ju arbetslördag, som ni som följt bloggen kanske redan förstått. Sedan blir det nog nåt gott i köttväg till middag och kanske unnar jag mig ett glas vin också? Synes!!

Kommentarer
Postat av: Anki Johansson

Va duktig du är! Kram

2011-04-09 @ 08:51:43
Postat av: Katja

Tack, jag kämpar på... Trevlig helg!!

2011-04-10 @ 08:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0