Dagens tips: Nätshopping på BonPrix


Helt underbar silvergrå satinklänning för ynka 299 kr.


Denna sockersöta klänning till sommarens tillställningar kan bli din för 189 kr. Jättesöt tycker jag, så den hamnade i min varukorg...


479:- för denna eleganta klänning som passar lika bra till vardags som till fest.

Av en slump landade jag på Bonprix:s hemsida och fann till min förtjusning en hel del snygga kläder för i princip inga pengar alls. Var tvungen att lägga in en beställning på lite smått och gott och ser verkligen fram emot att få hämta ut mitt paket. Jag har ingen aning om vad det är för kvalitet på sakerna, men det lär vi ju bli varse om. De är snygga på bild iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0