Ledig men ändå inte...

Sitter vid köksbordet och bläddrar i Leilas "A piece of cake" och blev lite småsugen på att baka. Det får dock vänta tills jag nått min målvikt, för det är inte läge att börja unna sig godsaker än på ett tag. Men drömma kan man väl få göra...?

Tisdag och jämn vecka brukar ju i min värld betyda ledig dag, men idag blev det inte riktigt så eftersom vi till eftermiddagen kommer att ha ett Temamöte på butiken. Det innebär att det har blivit en hel del bläddrande i papper och sittande här vid datorn för att knåpa på upplägget till detta möte. Hade dessutom som avsikt att gå på yoga ikväll, men det får bli en annan dag istället, eftersom mötet beräknas hålla på till halv åtta, åtta ikväll.
Ska försöka hinna peta i mig lite lunch iallafall innan det är dags att ge sig av till arbetet. Har en massa OH-bilder som behöver kopieras, projektorn behöver nog dammas av och en liten ommöblering av möblerna i lunchrummet är nog på sin plats.
Keldas Delicious Goulash får bli min räddning denna tisdag... Middagen har jag inte ens hunnit planera för än - det är ett senare bekymmer.
Ha en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0