Vill ha, vill ha, vill ha!!

Nu är det snart hög tid att börja fundera kring balkongen och vad som ska pryda den detta 2011. Gissar att det blir helvitt både i balkonglådorna och i krukorna, men undrens tid är inte förbi, så vem vet, jag kanske chockar omgivningen och hittar på något annat...
Fann denna alldeles fantastiska pjäs hos Länna Möbler och mitt ha-begär väcktes till liv igen. En vackrare grill får man ju leta efter tycker jag, som normalt tycker att alla grillar är fula och därmed saknar en på min balkong. Tyckte dock inte att priset var lika fantastiskt, många tusenlappar är det, så det tål att tänkas på.
Den kommer från Röshults, som står för "modern skandinavisk design med tidlöst formspråk och hög kvalitet"



Kommentarer
Postat av: Rebecca

2011-04-28 @ 17:24:00
Postat av: Rebecca

(Oj, vad hände ovan? Kommentaren gick iväg innan jag börjat skriva.)



Jo, grillen var verkligen snygg! Hum, förstår att den kostar. ;)

Helvitt gillar jag i mångt och mycket, men på balkongen kör jag faktiskt svarta krukor och för tillfället dynor, parasoll m.m. i marint och LITE vitt. Är nämligen sååå trött på att det vita ser smutsigt ut direkt utomhus och är alldeles för lat att gå och torka allting flera ggr i veckan. Vet inte om det blir lika solkigt där andra bor, men här nära havet är det kört. :(



Apropå magdans som vi diskuterade, så kan jag verkligen rekommendera det! Jösses vad många muskler det är som för jobba och så är det så grymt roligt! :)



Kram på dig!

2011-04-28 @ 17:30:36
Postat av: Anna - Starwoman

Sjukt snygg grill! Köper du en får du bjuda ner mig på en köttbit och ett glas vin sedan - haha! ;-)



Ha en fortsatt fin kväll!



Kraaam

2011-04-28 @ 21:25:02
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Katja

Rebecca, jag älskar att putsa och feja, så en vit grill är iofs inte ett problem tror jag, men den finns ju i svart och grått också.



Anna: Visst är den snygg? Vi får se om det finns några korvören kvar när jag kommer hem från New York, tål ju verkligen att tänkas på i vart fall. Självklart får du komma ner på en köttbit och ett glas vin om den nu skulle dyka upp i mitt hem. Jag visslar ner dig, hi hi!!

Du får iofs komma ner även om jag inte skulle skaffa den!



Ha det skönt båda två och ses snart igen, hoppas jag!!

2011-04-28 @ 22:22:44
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: camilla

Woow, jag förstår dig! Riktigt, riktigt snygg! Smakar det så kostar det, så typiskt!



Hoppas du får en härlig helg!

Kram

2011-04-29 @ 21:58:28
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0