22.6.11

Nytt nummer ute på mitt nya favvomagasin för tillfället, Lifestyle Wellness. Har beundrat omslaget i ett par dagar nu, men fortfarande inte bläddrat fram första sidan. Den som spar, hon har... Jag tänkte hålla på den någon dag till och njuta av den till förmiddagskaffet på balkongen på Midsommarafton. Jag har lagt in en beställning på ca 22 grader och strålande solsken - tror ni att "de" hinner leverera?
Nu har Nina kommit hem från New York och med sig hade hon min beställning på sommarens doft från Philosophy, Pure Grace. Nämnde i ett tidigare inlägg, att jag endast köpte en liten handväskevänlig rollerball när jag själv var där och att jag sedan ångrade det bittert. Som tur var bestämde sig Nina för att åka iväg, inspirerad av min resa, och jag var ju inte sen med att be henne om en tjänst...

God kväll på er i stugorna!
Kort dag idag igen och inte mycket har jag fått uträttat idag. Jag var så himla trött när jag kom hem efter lunch, att jag bara var tvungen att lägga mig i soffan, slötitta på Gossip Girls säsongsavslutning och för-sova en stund.
Så fort jag skrivit klart mitt inlägg här, blir det lite middag i form av citron- och örtkyckling med jasminris, som jag lagade häromdagen och en vända in i duschen. Ska nog lägga mig tidigt idag, för i morgon får jag nog hålla i hatten, för då det blir åka av!! Sveriges befolkning ska handla sprit - helst samtidigt...
Så vi ses när vi ses, helt enkelt. Troligtvis redan i morgon, men man vet aldrig... Är säkert svimfärdig när jag jobbat mina tolv timmar i morgon. Ha en skön kväll alla fina och ge gärna ett extra leende till oss som jobbar på Systembolaget i morgon, det kan vi behöva.
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, vad är det med folk egentligen? Varför måste de handla precis i sista minuten? Det är ju inte så att spriten blir dålig! ;)

Jag ska tänka på dig idag -förstår verkligen att detta inte är en lugn och harmonisk dag när man jobbar på Systembolaget!



Apropå idag, så är det sista dagen jag och min man jobbar innan semester! Härligt! Men vart tog det fina vädret vägen? Igår såg det ju så lovande ut...



Kram på dig!

2011-06-23 @ 05:54:25
Postat av: Katja

Ja, det undrar jag med och har faktiskt frågat några kunder varför man vill utsätta sig för detta, men de har dessvärre inga bra svar.



Ha en riktigt skön semester så hörs vi förhoppningsvis här snart igen!



Kram!

2011-06-23 @ 22:53:02
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fin blogg

2011-06-23 @ 23:40:55
URL: http://alexxandrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0