Att längta tillbaka...

Tänk vad tiden bara rusar fram. Veckor har redan passerat och det känns som evigheter sedan jag var i New York, en av mina favoritstäder här i världen. Tittar på bilder och längtar tillbaka. En stad man inte kan få nog av helt enkelt...

Söndag igen, men det bästa av allt är, att vi får njuta av ytterligare en ledig dag innan plikten återigen kallar.
Fyra hektiska veckor, där helgerna löser av varandra, har jag framför mig, men sedan är det dags för semester igen. Har faktiskt inte bestämt mig än för, vad jag ska hitta på, på semestern, men kommer troligtvis inte stanna i Sverige under hela ledigheten.
Jag har för ovanlighetens skull tagit tidig semester i år och bara tre veckor, så att jag kan lägga in några veckor i höst också, när mörkret återigen infinner sig här i Sverige.
Vad har ni för planer i sommar?
Lördagseftermiddagen tillbringades hemma hos mina vänner Ia och Dane, som bor ett stenkast från min arbetsplats. Hade inga direkta planer för kvällen, då det var jobblördag och jag normalt brukar vara rätt trött efter en hel veckas arbete. Cyklade förbi dem för en snabbvisit, men blev kvar till runt elva på kvällen, då vi passade på att grilla i den ljumna sommarkvällen. Riktigt trevligt!!
Idag ska jag plocka undan lite här hemma igen, tvätta någon maskin med tvätt och eventuellt stryka undan högen som ligger och blänger på mig, innan lilla Milo kommer för att hälsa på sin moster. En hel hög med påsar från bl a Baby Gap ligger och väntar på honom här hemma och jag hoppas att han (och hans mamma) gillar innehållet.
Vi hörs lite senare igen, då jag känner att det är lika så bäst att sätta igång och beta av punkterna på min "to do list". Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

SV: Ja visst är det superfräsch på ZeeSide, äntligen ett sådant hak i min stil här i Sjöstaden! De har lite mat även på "bakfickan" De hade tre olika hamburgare, en räksallad och så olika tapas.



Ha en fortsatt fin kväll! Kramar

2011-06-05 @ 19:55:43
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0