Att så lite kan göra så mycket

Tänk att så lite kan göra så mycket...
Det underbara soliga och varma vädret gör inte bara underverk för mina planteringar på balkongen som växer så det knakar, utan är också som ett balsam för själen. Aldrig någonsin mår jag så bra, som när det är soligt, varmt och behagligt ute. Jag säger som jag sagt förut, jag har helt klart fötts till fel tillvaro! Eller till fel land kanske man skulle säga...
Vad hände här egentligen? Helt plötsligt dyker det upp rosa prärieklockor i krukan, trots att jag köpt mörklila för hela slanten. Ja, ja, de var faktiskt fina de med.
Sitter i värmen med min kaffekopp och ska precis till att bläddra i senaste numret av Elle, som damp ner i postboxen häromdagen. Intervjun med Cameron Diaz ser jag fram emot att läsa, hon verkar så himla skön, den tjejen!!
Nu tillbaks till solen... Ses nog lite senare, när jag varit på lördagsyogan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0