LÖRDAG IGEN

Önskar att det vore så väl, för nu börjar det suga i sol- och badtarmen ganska rejält. Dessvärre är det bara ca 18 grader varmt och mulet här i Stockholm denna lördag.

God dag på er alla fina som väljer att titta in här.
Lördag igen då och kanske inte den bästa rent vädermässigt, men jag hoppas innerligt att det stannar vid mulet idag eftersom det på kvällens agenda står både grillning och brännboll. Regn är alltså inte något jag önskar mig idag.
Innan det är dags att börja förbereda sig för avfärd mot Gubbängen, ska jag nog inte anstränga mig speciellt mycket är det tänkt!! Måste ju vila mig i form inför de sista 4 arbetsdagarna innan det är dags för semester.
Under förmiddagen har jag surfat runt lite och läst på om möjligheten att byta bloggplattform, då jag tycker att Blogg.se suger rent ut sagt. Tror nog att jag kommer att byta till Wordpress så småningom, men frågan är, om jag lyckas få med mig de gamla inläggen eller om jag helt enkelt måste börja om från början. Jag är ju ingen "hacker" direkt och det verkar ju onekligen lite knepigt att få till det... Hur det nu än blir, så kommer ni bli informerade om det.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och återgå till att göra absolut ingenting. Har varit uppe sen klockan fem i morse och trots det har jag inte ens "hunnit" duscha än. Hur är det möjligt?
Ha en underbar lördag vad ni än hittar på och på återseende!!

Kommentarer
Postat av: Liw

Tack :) vi njuter nog mest, blir ett par turer till sthlm och norrland, och lite spa besök ska vi nog klämma in :) vad har du själv planerat? :)



kram och trevlig arbetsvecka ;)

2011-06-19 @ 18:03:10
URL: http://finalyan.blogg.se/
Postat av: Katja

Hej, hej!! Det blir en tur med bil, neråt västkusten och Skåne iallafall. Kanske en dag eller två i Köpenhamn om jag hinner. Jag är helt värdelös på att semestra i Sverige och vet knappt vad som är upp eller ner, ha ha!!

2011-06-20 @ 14:53:25
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0