T I T T U T...

Tittut!!
Kikar in en snabbis för att säga hej och välkomna denna torsdag i vecka 23. Har precis avslutat min andra kopp kaffe och ska nu ta och jobba lite här hemifrån, innan jag pallrar mig iväg till jobbet lite senare på eftermiddagen. Hade ursprungligen tänkt stanna hemma hela dagen, men eftersom det är studenttider och en sjuk på butiken, får jag nog lov att åka in en sväng idag iallafall.
By the way, jag skulle aldrig ha lovordat gårdagens väder här på bloggen, för när det var dags för mig att cykla hemåt, regnade det en hel del. Ingen hit när man har flip flops på fötterna, vita byxor och inga stänkskärmar på cykeln!! Självklart så klarnade det upp ca en timme efter att jag klivit innanför dörren här hemma, men resultatet blev ju svartprickiga byxor och en vända för tvättmaskinen.
Nu ska jag sätta igång med mitt arbete, så vi ses när vi ses igen... Kram alla fina och på återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0