Att ha en lördag i stillhet

Just nu: Kastade ihop en snabb sallad med lite gott och blandat: Ruccola, en sommarmix av säsongens primörblad, rädisor, avocado, kvisttomater, gurka, rödlök och fetaost och givetvis en köttbit och tzatziki till det. Nu blir det soffan, lite snacks och filmen "I am number four" med bl a Alex Pettyfer och Timothy Olyphant. Det kanske inte är en film som hamnar på min tio-i-topp lista men kanske skön att ligga och slötitta på. Vaknade vid kvart i fyra i morse och dum som jag var, gick jag upp och lullade runt tills klockan ringde vid halv sex. Som ni kanske förstår, kommer jag nog inte hålla mig på benen så länge till... Det får bli nya tag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0