Att ta sig tid för sig själv

Todelooo på er alla fina!!
Idag har jag ju som bekant varit ledig, så jag bestämde mig för att ta en dag för att varva ner, reflektera och rå om mig själv.
Efter lunch, åkte jag iväg till Re:fresh dagspa på Sveavägen, där jag bokat in en "Alpha Beta Face Peel & Hyaluronic Infusion". En riktig de luxe behandling för ansiktet. Kände att jag var i ett stort behov av lite AHA- och BHA-syrebehandling och ordentlig återfuktning, eftersom jag inte gjort någon ansiktsbehandling på säkert två år. Fy, på mig!!
Efter avslutad behandling, som för övrigt var oerhört behaglig, tillbringade jag en stund i bubbelpoolen och bara njöt av värmen och jetstrålarna som masserade min kropp. Som ett litet russin, drog jag på mig morgonrocken och smög runt och fotade lite och resultatet ser ni här ovan. Inte de bästa bilderna direkt (p g a väldigt dov belysning), men allt bör ju förevigas nu när man har en alldeles egen blogg, ha ha!!
När jag väl klev av tvärbanan här hemma i Sjöstaden på kvällskvisten, konstaterade jag att klockan var precis lagom, för att jag skulle hinna med mitt favvo-yogapass med Marie. Det var bara att ta av sig, byta om och cykla iväg till gymmet. Det var nästan som att vinna på Lotto, då jag från början trodde att jag skulle bli tvungen att avstå från dagens pass.
Nu en snabb kopp kaffe, krypa ner och invänta John Blund och i morgon är det återigen jobbdag och uppstigning i ottan. Ha en fantastisk kväll och en ännu mer fantastisk morgondag!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0