Att vänta in tisdagen...

We ♥ it

God eftermiddag alla fina!!
Nyss hemkommen från jobbet och har precis petat i mig lite mat, så att jag orkar cykla iväg till gymmet för ett spinning och corepass klockan sex. Det var inte med glädje jag satte mig på cykeln denna onsdagmorgon, då vädret fortfarande är både grått och nyckfullt, men efter att ha lokaliserat min rejäla regnjacka från Fristads, var det bara att ta tjuren vid hornen så att säga. Som tur är slapp jag regnet både på ditvägen och hemvägen.
För tillfället har jag en väldigt konstig arbetsvecka tidsmässigt och jobbar mellan 8-17, vilket hör till ovanligheterna när man arbetar på Systembolaget. Hela veckan är vigd åt kompetensutvecklingssamtal med personalen och diverse förberedelser inför min frånvaro och stundande semester på två härliga veckor, varav drygt en av de kommer att spenderas i en av mina absoluta favoritstäder, New York. Längtar så till tisdagen i nästa vecka...
Nu ska jag passa på att uppdatera mig på, vad som hänt i bloggvärlden, för ikväll blir det förberedelsearbete inför morgondagens samtal.
Ha det gott, så ses vi förhoppningsvis snart igen! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: camilla

Oh oh oh! Har aldrig varit i NY men vill så gärna åka! Någon gång så :-)



Ha en fin kväll!

2011-05-04 @ 19:27:39
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0